Kundservicemedarbetare till Sweden’s most happy elkunder.


Arbetsgivare: GODEL I SVERIGE AB
Arbetsort: Sundbyberg
Publiceringdatum: 2018-07-12

Vi hoppas att du:
* Har gymnasiexamen.
* Gillar kundkontakter och att leverera en hög kundupplevelse.
* Är säljinriktad, serviceorienterad och ansvarstagande.
* Trivs att jobba i team såväl som självständigt.
* Du gillar att arbeta mot uppsatta mål där du följs upp inom försäljning, kundnöjdhet, kvalitet och effektivitet.

Det finns en sak som alla elbolag måste göra: sälja el. Så det gör vi. Att vi bara säljer el som fågel, fisk och alla mittemellan mår bra av och att vartenda korvöre av vinsten går till organisationer som försöker save the world – det är en annan femma. Och så har vi Sveriges nöjdaste elkunder enligt reco.se.

Nu är vi på jakt efter nästa nya talang som vill leverera kundnöjdhet i toppklass. Är det du? Det kan det definitivt vara om du känner igen dig på beskrivningen här under.

Vad ska göras?
Som kundservicemedarbetare på GodEl hanterar du inkommande och utgående samtal som handlar om allmänna kundserviceärenden, försäljning och fakturor. Rollen innebär även att hantera kundmail och administrativa arbetsuppgifter. Du sitter i ett team med åtta andra kundservicemedarbetare som leds av en Kundservicechef.

Och vad får du av oss?
* Vara en del av ett företag som drivs av viljan att göra världen bättre.
* Tillhöra ett ungt och engagerat bolag med många sköna kollegor.
* Sitta i fräscha och miljöcertifierade lokaler i centrala Sundbyberg
* Möjlighet att påverka, vi lyssnar till goda idéer.
* Goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar kontinuerligt på internutbildning och internrekrytering.
* Spännande relationer och möten med insyn i både privat näringsliv och ideella sektorn.
* Variation i vardagen där du både hantera samtal, mail och administrativa arbetsuppgifter.

Joina The Good Force.
Vi gör mer än att bara sälja el. När du börjar hos oss blir du en del av The good force; en rörelse människor, företag och organisationer som utvecklar planeten till det bättre – utan att paja den. När kunder skriver elavtal tjänar vi pengar, men istället för att ta ut vinsten förs varje korvöre över till välgörenhetsorganisationer som bevarar naturen, botar cancer, räddar liv och mycket mer. Vill du vara en del av den här forcen? Tveka inte, ansök idag.
Joina The Good Force.
Vi gör mer än att bara sälja el. När du börjar hos oss blir du en del av The good force; en rörelse människor, företag och organisationer som utvecklar planeten till det bättre – utan att paja den. När kunder skriver elavtal tjänar vi pengar, men istället för att ta ut vinsten förs varje korvöre över till välgörenhetsorganisationer som bevarar naturen, botar cancer, räddar liv och mycket mer. Vill du vara en del av den här forcen? Tveka inte, ansök idag.

Kompetenser

• Kundtjänst
• Telefonförsäljning
• Säljsupport, administrativt säljstöd
• Försäljningsvana, telefonförsäljning

Arbetslivserfarenhet

Kundtjänstmedarbetare: 1-2 års erfarenhet

Om lön

Fast månadslön

Om anställningsvillkor

Tillsvidareanställning (provanställning tillämpas)
Gustav Öhman, Kundservicechef
gustav.ohman@godel.se
Johan Östlund, HR-ansvarig
johan.ostlund@godel.se
Landsvägen 50A
GODEL I SVERIGE AB
Landsvägen 50A
17263 Sundbyberg
Mejla din ansökan med CV och personligt brev till karriar@godel.se
Ange referens Kundservice



Escape Room Stockholm